וילה לנופש זוגי Villa

 לבעלי נכסים: אם יש לכם וילה בודדת עם בריכה פרטית, תוכלו להגיש בקשה להרשמה ב- Vintage Travel. תוכל לברר עוד כאן. אם אתה מעדיף שהטיול שלך יהיה בקצה היוקרתי של הסקאלה, אז OneFineStay עשוי להיות אתר שכדאי לשקול. זה צוין כגרסת שיתוף הבית היוקרתי של Airbnb. OneFineStay מציעה דירות בעיר במספר ערים מרכזיות ברחבי העולם (פריז, לונדון, ניו יורק, רומא, סידני וכו') וכן וילות ביעדי טיול פופולריים רבים כמו האיים הקריביים, המלדיביים והוואי. מגובה על ידי קבוצת המלונות Accor, OneFineStay שואפת להציע את המיטב בעולם המלונות והדירות כאחד. הבתים מקבלים שירות מקצועי, מציעים שירותים מותאמים אישית ותמיכה טלפונית לאורחים 24/7. אחד שכדאי לקחת בחשבון למי שמחפש דירות יוקרתיות ווילות נופש. לבעלי נכסים: OneFineStay אכן מאפשר לבעלים להגיש בקשה לכלול את הנכסים שלהם אך לכלול רק נכסים ברמה גבוהה יותר. הם מציעים פתרון ידיים לבעלי נכסים. אתה יכול להגיש בקשה לרשום את הנכס שלך כאן.

 של עניין. אתרי אינטרנט בצרפת כמו AirBnB חלופות הזמנת דירות להשכרה באינטרנט אם אתם מטיילים בתקציב נמוך ורוצה להישאר בחינם, אז גלישת קופסה עשויה להיות הימור טוב. האתר מאפשר לך להתחבר לאדם מקומי שיש לו מיטה, ספה, חדר או דירה פנויים והם מאפשרים לך להישאר בחינם. החל בשנת 2004, זה היה רעיון די קיצוני באותה תקופה. Couchsurfing מיועד לאנשים שרוצים להיפגש ולהישאר עם אנשים מקומיים ורוצים להיות חלק מקהילת Couchsurfing, ובאופן אידיאלי אתה מחזיר טובה ומארח אנשים המגיעים דרך עיר הולדתך. גם אם אינכם מחפשים חוויה מתארחת, תוכלו גם למצוא אנשים לשתות איתם קפה במקומות חדשים או להציע להיפגש ולשתות קפה עם מטיילים בקרבתכם. ישנם גם אלפי אירועים ומפגשים מדי שנה עבור חברי קהילת Couchsurfing.

  האתר מנה לבסוף כ-400,000 מארחים ו-11 מיליון משתמשים. הפופולרי ביותר בצפון אמריקה ואירופה, אך מארחים חיים ברחבי העולם. הערה: במאי 2020, כתוצאה ממגיפת נגיף הקורונה והעלויות העולות, Couchsurfing הטמיעה עמלה קטנה כדי להיות חבר עבור רוב המשתמשים. אז אתה צריך לשלם תשלום חודשי או שנתי קטן כדי להשתמש באתר בבדיקה האחרונה. עם זאת, זה עדיין חופשי להישאר, לארח ולקחת חלק באירועים קהילתיים לאחר שתשלם את האגרה. לבעלי נכסים. זה בחינם לרשום את הנכס שלך (אם כי יש עכשיו תשלום קטן להצטרף). אם זה לא חוקי בעיר שלך לשכור או לשכור משנה את החדר הפנוי שלך, זו יכולה להיות דרך מצוינת עדיין להיפגש עם מטיילים ולארח אותם מבלי לעבור על החוק. בחוץ, "Airbnb של השכרת קרוואנים" התחיל ב-2015 בארצות הברית. זהו כיום השוק הגדול בעולם להשכרת קרוואנים (רכבי פנאי) העומדים לעמית, שבו יכולים בעלים לרשום את רכבי הפנאי שלהם כאשר הם אינם בשימוש לאחרים שרוצים לשכור אחד. הם מציגים רשימה של קרוואנים (קרוואנים), קרוואנים, נגררים לנסיעות (קרוואנים), גלגלים חמישיים, אוהלי קרוואן ורכבי הרפתקאות אחרים.

 ל- Outdoorsy יש כיום יותר מ-200,000 רישומי קרוואנים ב-14 מדינות, כאשר הרוב בארצות הברית ובקנדה. אבל הם מציעים כעת גם השכרת קרוואנים וקמפיינים באוסטרליה, ניו זילנד וחלקים ממערב אירופה (כולל בריטניה, צרפת, גרמניה ואיטליה). אלטרנטיבה אחרת ממוקדת אירופה שכדאי לשקול היא PaulCamper ו-GoBoony. ראה רישומים עבור PaulCamper כאן ו- GoBoony כאן. אתה יכול לרשום את הקרוואן שלך כאן עם PaulCamper.וכאן עם GoBoony. לבעלי קרוואנים: זה בחינם לרשום את הקרוואנים שלך ואז אתה משלם עמלות על סמך הזמנות. אתה יכול לרשום את הקרוואן שלך כאן. חלק ממשפחת TripAdvisor, ל-FlipKey יש יותר מ-300,000 נכסים לבחירה. הבעלים מאומתים על ידי FlipKey, והם יכולים לרשום בתים שלמים, דירות, וילות או חדרים פרטיים. יש להם נכסים ברחבי העולם עם ריכוז כבד של נכסים בצפון אמריקה, ובמיוחד בארצות הברית.

וילה לנופש זוגי

 לעתים קרובות היינו ממליצים על FlipKey לאנשים; עם זאת, כעת כל הנכסים אוחדו לתוך TripAdvisor Vacation Rentals (כלול לעיל). רבים מאותם נכסים זמינים גם בפלטפורמות גדולות אחרות כמו Vrbo ו-Airbnb. אז עכשיו אנחנו לא משתמשים הרבה באתר הזמנת השכרת נופש בימים אלה. לבעלי נכסים: כדי לכלול את הנכס שלך ב-Flipkey, עליך להירשם כדי לקבל את הנכס שלך כחלק מ- Tripadvisor Vacation Rentals כמתואר לעיל. אתרים בלונדון כמו AirBnB חלופות הזמנת דירות להשכרה באינטרנט עם כל מנועי החיפוש הענקיים האלה לבחירה, אתה עלול לחשוב שהחיפוש שלך הסתיים. אבל אל תשכח לבדוק אם יש אתרים מקומיים כמו Airbnb המתמחים בעיר או באזור שאתה מתכנן לנסוע. אתרים מקומיים מציעים לעתים קרובות נכסים מדהימים שלא תמצאו בשום מקום אחר. לדוגמה, כאשר אנו מבקרים באזור קוסטה בראווה בספרד, אנו בודקים את Naturaki (קראו על הניסיון של לורנס כאן) ו-Charming Villas.

 הקפד גם לראות אם יש אתר שמתאים לסוג הנכס שאתה רוצה בין אם אתה רוצה דירה בשירות עצמי בסן פרנסיסקו המיועדת לנוסעים עסקיים, חווית אירוח של אורחים בווייטנאם, או דירת חווה כפרית בטוסקנה. למשל למי שמחפש נכסים בעיירה קטנה ובכפר, אנחנו אוהבים את Gites.com עבור מקומות בצרפת ואת Agriturismo עבור נכסים באיטליה.

 Go with Oh התחילה ב-1997 בברצלונה וגדלה וכוללת למעלה מ-3,000 נכסים להשכרה באירופה. מקום מצוין לבדוק אם אתם מחפשים דירה להשכרה בברצלונה (מעל 500 נכסים) או עיר אחרת באירופה. זה בחינם לרשום את הדירה שלך ואז אתה משלם עמלות על סמך הזמנות. אתה יכול ללמוד עוד ולהירשם לנכס שלך כאן.

 אם יש לך עיר או אזור ספציפי בראש, זה בהחלט שווה לעשות קצת מחקר באינטרנט כדי לראות אם יש חברות מקומיות להזמנת דירות. לפעמים אתה מוצא אתרים מאוד מקומיים כמו Airbnb שיכולים לעזור לך להזמין מקום ייחודי באמת. אם אתה עדיין לא מצליח למצוא את

 סוג נכס שאתה מחפש ומחפש שהות לטווח ארוך יותר, שקול לבקש מסוכנות השכרה מקומית שתעזור לך למצוא ולהזמין נכס.

 אנחנו יודעים כמה קשה זה יכול להיות להשאיר את חיית המחמד האהובה/ות בבית בזמן נסיעה וזו הסיבה שיש כמה דירות ידידותיות לחיות מחמד בבריטניה. לחץ כאן כדי לבדוק את הרשימה שלנו! Prestige Apartments גאה להיות מוכר כחבר איכותי בהקדם האפשרי וחבר ISSAP. הישארו עם ביטחון מאחר שעמדנו בסטנדרטים הגבוהים של ASAP לאיכות ותאימות הליבה! רוב הדירות בשירות יספקו כספת בחדר להנחת חפצי הערך שלכם במהלך שהותכם. מלבד מתן גמישות רבה, דירות שירות מציעות בדרך כלל גם שטח כפול בקירוב מחדר מלון שווה ערך. דירות שירות רבות נמצאות בקרבת קישורי תחבורה רבים, מה שהופך אותן לממוקמות בצורה אידיאלית לטיול ברחבי ערים ועיירות בלונדון ובבריטניה. אינטרנט אלחוטי חינם ללא הגבלה הוא סטנדרט בדירות שלנו! בין אם הדירה שתבחר להזמין היא כולל מע"מ, בלעדית או פטורה, אנו נודיע לך על העלות הכוללת לאחר שנשלח את אפשרויות הדירה.

 אנו מבינים כי מציאת דירות שירות הנגישות לכיסאות גלגלים יכולה להיות קשה. יש לא מעט דירות המספקות גישה חופשית מדרגות, מעליות וחדרי רחצה מותאמים לכסא גלגלים. אנו מקווים שלעולם לא תצטרכו להגיע לבריטניה מסיבות רפואיות. אם כן, ישנן דירות רבות בקרבת בתי חולים. כגון Royal Brompton, St Mary's או Royal London Hospital. אנו מחויבים להבטיח שהשהייה שלך איתנו תהיה ללא טרחה וללא מתח, אז דבר עם אחד מצוות המכירות שלנו עוד היום. העדיפות שלנו היא אתה! בפרסטיג' אפרטמנטס אנחנו רוצים לגרום לאורחים שלנו להרגיש מיוחדים אז כל מה שאנחנו יכולים לעזור לך בו, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבקש. בדוק את דף שירותי סגנון החיים הפנטסטי הזה שמפרט את כל ההצעות וההצעות המדהימות על דברים כמו הסעות לשדה התעופה, Zipcar, שירותי משלוחי אוכל ועוד רבים אחרים!

 מבקרים השוהים בבניין של מלון דירות יכולים לעתים קרובות למצוא מגוון שירותים תחת קורת גג כמו החדר שלהם. זה הופך את מלון הדירות לאופציה האידיאלית עבור אורחים עם לוחות זמנים עמוסים שרוצים גישה נוחה למסעדות, ברים, בריכות וחדרי כושר כדי שיוכלו להתרועע בערבים או להשתלב באימון לפני שהיום שלהם מתחיל.

 מטיילים שיבחרו להישאר בדירות שירות יצטרכו לצאת לאזור המקומי כדי למצוא שירותים. עם זאת, רוב דירות השירות נמצאות במרכזי הערים, כך שמגוון מסעדות, ברים, חדרי כושר ומקומות בילוי לעולם אינם רחוקים משם. יתר על כן, במקום לחוש אי נוחות בגלל היעדר שירותים בבניין שלהם, מבקרים ארוכי טווח (במיוחד אלה שעוברים לאזור לצורך עבודה) נהנים לעתים קרובות למצוא את רגליהם לעיר חדשה על ידי חיפוש אחר האוכל או מרכז הכושר המתאים ביותר האישי שלהם טעמים.

וילה לנופש זוגי

 תכונה מרשימה של דירות שירות הם המטבחים המאובזרים במלואם הכוללים תנורים ומערכת מלאה של כיריים. לאורחים יש מקום לארח במטבחים שלהם והבחירה להזמין אוכל מעסקים מקומיים או להכין ארוחות מתוחכמות משלהם, הודות למגוון אביזרי הבישול המסופקים: הכל מסירים ומחבתות ועד מיקרוגלים ותנורים אורז.

 מתקני המטבח ב-Aparthotels, בינתיים, פשוטים יותר ומיועדים להכנה מהירה של ביס בסיסי לאכול. אורחי מלונות דירות צריכים, בדרך כלל, לא לצפות למצוא תנורים או יותר משתי כיריים (אם יש) באזורי המטבח שלהם ויצטרכו לקבל משלוח מזון או לחפש את האווירה החברותית של מסעדה כדי ליהנות ממנות מורכבות יותר. ראוי לציין כי דירת שירות תכלול גם מכשירי חשמל אחרים שהמבקרים עשויים לרצות להשתמש בהם כגון מכונות כביסה/מייבשים, בעוד שבמלון דירות, סביר יותר שהם יהיו משותפים והשימוש בהם כרוך לעתים קרובות בעלות נוספת.

 אם התמחור הוא שיקול חשוב בעת מציאת מקום לינה, מי שמתכננים שהות ארוכה יותר עשויים לרצות לחקור את דירות השירות כבחירה הראשונה שלהם. דירות שירות רבות יהיו זמינות מראש מבצעים משתלמים - הנחות של עד 20% - למי שרוצה להישאר מעבר למספר מסוים של לילות. בחירת דירת שירות יכולה גם ליצור חיסכון עבור קבוצות אורחים הזקוקות ליותר מחדר שינה אחד, שכן דירת שירות יחידה, עם מספר חדרים, תעלה בדרך כלל פחות מהזמנת מלונות רבים או

 בין אם אתם מחפשים סטודיו שישמש מדי פעם כ-pied a terre או פנטהאוז שיהווה את המגורים העיקריים שלכם בדובאי, תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים ב-Palm Jumeirah. האי המפורסם מעשה ידי אדם מכיל מבחר פנטסטי של דירות הפרוסות לאורך גזעו וסהר הדקל הסוחף. הדירות מחולקות בין הדירות של נחאל (היזם מאחורי פאלם ג'ומיירה), אחרות עצמאיות

 מפתחי dent, ויחידות מגורים הקשורות למותגי מלונות יוקרה מובילים.

 מטיילים שיבחרו להישאר בדירות שירות יצטרכו לצאת לאזור המקומי כדי למצוא שירותים. עם זאת, רוב דירות השירות נמצאות במרכזי הערים, כך שמגוון מסעדות, ברים, חדרי כושר ומקומות בילוי לעולם אינם רחוקים משם. יתר על כן, במקום לחוש אי נוחות בגלל היעדר שירותים בבניין שלהם, מבקרים ארוכי טווח (במיוחד אלה שעוברים לאזור לצורך עבודה) נהנים לעתים קרובות למצוא את רגליהם לעיר חדשה על ידי חיפוש אחר האוכל או מרכז הכושר המתאים ביותר האישי שלהם טעמים.

 תכונה מרשימה של דירות שירות הם המטבחים המאובזרים במלואם הכוללים תנורים ומערכת מלאה של כיריים. לאורחים יש מקום לארח במטבחים שלהם והבחירה להזמין אוכל מעסקים מקומיים או להכין ארוחות מתוחכמות משלהם, הודות למגוון אביזרי הבישול המסופקים: הכל מסירים ומחבתות ועד מיקרוגלים ותנורים אורז.

 מתקני המטבח ב-Aparthotels, בינתיים, פשוטים יותר ומיועדים להכנה מהירה של ביס בסיסי לאכול. אורחי מלונות דירות צריכים, בדרך כלל, לא לצפות למצוא תנורים או יותר משתי כיריים (אם יש) באזורי המטבח שלהם ויצטרכו לקבל משלוח מזון או לחפש את האווירה החברותית של מסעדה כדי ליהנות ממנות מורכבות יותר. ראוי לציין כי דירת שירות תכלול גם מכשירי חשמל אחרים שהמבקרים עשויים לרצות להשתמש בהם כגון מכונות כביסה/מייבשים, בעוד שבמלון דירות, סביר יותר שהם יהיו משותפים והשימוש בהם כרוך לעתים קרובות בעלות נוספת.

 אם התמחור הוא שיקול חשוב בעת מציאת מקום לינה, מי שמתכננים שהות ארוכה יותר עשויים לרצות לחקור את דירות השירות כבחירה הראשונה שלהם. דירות שירות רבות יהיו זמינות מראש מבצעים משתלמים - הנחות של עד 20% - למי שרוצה להישאר מעבר למספר מסוים של לילות. בחירת דירת שירות יכולה גם ליצור חיסכון עבור קבוצות אורחים הזקוקות ליותר מחדר שינה אחד, שכן דירת שירות יחידה, עם מספר חדרים, תעלה בדרך כלל פחות מהזמנת מלונות רבים או

וילה לנופש זוגי

 בין אם אתם מחפשים סטודיו שישמש מדי פעם כ-pied a terre או פנטהאוז שיהווה את המגורים העיקריים שלכם בדובאי, תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים ב-Palm Jumeirah. האי המפורסם מעשה ידי אדם מכיל מבחר פנטסטי של דירות הפרוסות לאורך גזעו וסהר הדקל הסוחף. הדירות מחולקות בין הדירות של נחאל (היזם מאחורי פאלם ג'ומיירה), אחרות עצמאיות

 מפתחי dent, ויחידות מגורים הקשורות למותגי מלונות יוקרה מובילים.

 קבוצה של 20 בניינים בינוניים המשתרעים על פני הצד הימני של הגזע, The Shoreline Apartments מהווים את הפיתוח הגדול ביותר בפאלם ג'ומיירה. הבניינים מחולקים לשניים על ידי כביש ראשי כך שצד אחד משקיף על הים והשני צופה אל פארק אל איתיחאד היפה. יש למעלה מ-2,600 יחידות, הכוללות דירות בנות אחד, שניים ושלושה חדרי שינה, ובבניינים בצד ימין יש גם כמה חנויות ומסעדות.

 גולדן מייל, שפותחה במקור על ידי IFA Resorts, מנוהלת כיום על ידי Nakheel ומורכבת מ-10 בניינים מעורבים המחולקים בין דירות, משרדים וחנויות קמעונאיות. הפיתוח, המקביל לצד אחד של קו החוף, מכיל שילוב של דירות חדר שינה אחד, שניים ושלושה חדרי שינה בתוספת מספר יחידות דלוקס עם שלוש מיטות נבחרות. אלו נחשבות בדרך כלל לכמה מהדירות הגדולות ביותר בפאלם. לתושבים יש גישה לפארק אל איתיהאד ולגלריה גולדן מייל, מרכז קמעונאי המכיל גם בתי קפה ומסעדות נבחרים.

 ממוקם בכניסה של פאלם ג'ומיירה, Azure Residences יושב לאורך הצד המזרחי של תא המטען. Azure מציע דירות עם חדר שינה אחד או שניים, וכולל גם מבחר מתקנים יוקרתיים, לרבות בריכה עם שפת אינסוף, מסעדה ייחודית, חדר כושר על הגג וגישה ישירה לחוף. זוהי קבוצה של שישה בניינים בינוניים בקצה הצפוני של הגזע, הממוקמים בשני מקבצים של שלושה משני הצדדים וגובלים במרינת יאכטות. הפיתוח כולל דירות בנות שניים ושלושה חדרי שינה וכן אוסף בתים עירוניים, הנהנים מגישה ישירה למרינה ולמועדון המשויך לה.

 מטיילים שיבחרו להישאר בדירות שירות יצטרכו לצאת לאזור המקומי כדי למצוא שירותים. עם זאת, רוב דירות השירות נמצאות במרכזי הערים, כך שמגוון מסעדות, ברים, חדרי כושר ומקומות בילוי לעולם אינם רחוקים משם. יתר על כן, במקום לחוש אי נוחות בגלל היעדר שירותים בבניין שלהם, מבקרים ארוכי טווח (במיוחד אלה שעוברים לאזור לצורך עבודה) נהנים לעתים קרובות למצוא את רגליהם לעיר חדשה על ידי חיפוש אחר האוכל או מרכז הכושר המתאים ביותר האישי שלהם טעמים.

 תכונה מרשימה של דירות שירות הם המטבחים המאובזרים במלואם הכוללים תנורים ומערכת מלאה של כיריים. לאורחים יש מקום לארח במטבחים שלהם והבחירה להזמין אוכל מעסקים מקומיים או להכין ארוחות מתוחכמות משלהם, הודות למגוון אביזרי הבישול המסופקים: הכל מסירים ומחבתות ועד מיקרוגלים ותנורים אורז.

 מתקני המטבח ב-Aparthotels, בינתיים, פשוטים יותר ומיועדים להכנה מהירה של ביס בסיסי לאכול. אורחי מלונות דירות צריכים, בדרך כלל, לא לצפות למצוא תנורים או יותר משתי כיריים (אם יש) באזורי המטבח שלהם ויצטרכו לקבל משלוח מזון או לחפש את האווירה החברותית של מסעדה כדי ליהנות ממנות מורכבות יותר. ראוי לציין כי דירת שירות תכלול גם מכשירי חשמל אחרים שהמבקרים עשויים לרצות להשתמש בהם כגון מכונות כביסה/מייבשים, בעוד שבמלון דירות, סביר יותר שהם יהיו משותפים והשימוש בהם כרוך לעתים קרובות בעלות נוספת.

 אם התמחור הוא שיקול חשוב בעת מציאת מקום לינה, מי שמתכננים שהות ארוכה יותר עשויים לרצות לחקור את דירות השירות כבחירה הראשונה שלהם. דירות שירות רבות יהיו זמינות מראש מבצעים משתלמים - הנחות של עד 20% - למי שרוצה להישאר מעבר למספר מסוים של לילות. בחירת דירת שירות יכולה גם ליצור חיסכון עבור קבוצות אורחים הזקוקות ליותר מחדר שינה אחד, שכן דירת שירות יחידה, עם מספר חדרים, תעלה בדרך כלל פחות מהזמנת מלונות רבים או

וילה לנופש זוגי

 בין אם אתם מחפשים סטודיו שישמש מדי פעם כ-pied a terre או פנטהאוז שיהווה את המגורים העיקריים שלכם בדובאי, תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים ב-Palm Jumeirah. האי המפורסם מעשה ידי אדם מכיל מבחר פנטסטי של דירות הפרוסות לאורך גזעו וסהר הדקל הסוחף. הדירות מחולקות בין הדירות של נחאל (היזם מאחורי פאלם ג'ומיירה), אחרות עצמאיות

 מפתחי dent, ויחידות מגורים הקשורות למותגי מלונות יוקרה מובילים.

 קבוצה של 20 בניינים בינוניים המשתרעים על פני הצד הימני של הגזע, The Shoreline Apartments מהווים את הפיתוח הגדול ביותר בפאלם ג'ומיירה. הבניינים מחולקים לשניים על ידי כביש ראשי כך שצד אחד משקיף על הים והשני צופה אל פארק אל איתיחאד היפה. יש למעלה מ-2,600 יחידות, הכוללות דירות בנות אחד, שניים ושלושה חדרי שינה, ובבניינים בצד ימין יש גם כמה חנויות ומסעדות.

 גולדן מייל, שפותחה במקור על ידי IFA Resorts, מנוהלת כיום על ידי Nakheel ומורכבת מ-10 בניינים מעורבים המחולקים בין דירות, משרדים וחנויות קמעונאיות. הפיתוח, המקביל לצד אחד של קו החוף, מכיל שילוב של דירות חדר שינה אחד, שניים ושלושה חדרי שינה בתוספת מספר יחידות דלוקס עם שלוש מיטות נבחרות. אלו נחשבות בדרך כלל לכמה מהדירות הגדולות ביותר בפאלם. לתושבים יש גישה לפארק אל איתיהאד ולגלריה גולדן מייל, מרכז קמעונאי המכיל גם בתי קפה ומסעדות נבחרים.

 ממוקם בכניסה של פאלם ג'ומיירה, Azure Residences יושב לאורך הצד המזרחי של תא המטען. Azure מציע דירות עם חדר שינה אחד או שניים, וכולל גם מבחר מתקנים יוקרתיים, לרבות בריכה עם שפת אינסוף, מסעדה ייחודית, חדר כושר על הגג וגישה ישירה לחוף. זוהי קבוצה של שישה בניינים בינוניים בקצה הצפוני של הגזע, הממוקמים בשני מקבצים של שלושה משני הצדדים וגובלים במרינת יאכטות. הפיתוח כולל דירות בנות שניים ושלושה חדרי שינה וכן אוסף בתים עירוניים, הנהנים מגישה ישירה למרינה ולמועדון המשויך לה.

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.